Oftest stillede spørgsmål
Har du brug for hjælp? Måske kan du finde svaret her.
Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?
Tilmeld dig betalingsservice og slip for ubetalte regninger.
Utætheder hos forbruger
Utætheder efter stophane.
Daugård vandværk sørger for vedligeholdelse og reparation af ledningsnettet frem til og med stophane. Al vedligeholdelse efter stophane påhviler andelshaver.
- Utætheder på stikledning frem til opsat måler
Reparation foretages af andelshaver. Daugård Vandværk skal godkende reparationen og kan forlange at der opsætte en målerbrønd ved stophane, hvis det er hensigtsmæssigt,
- Utætheder hos forbruger – efter opsat måler
Vedligeholdelse og reparation efter opsat måler, samt omkostningen ved evt. vandspild, betales af andelshaver.
Daugård Vandværk overvåger ikke den enkeltes forbrug og er ikke forpligtet hertil; men kan bidrage med et skøn over et eventuelt merforbrug i forhold til hvad der normalt forbruges på ejendommen.
Hvem skal jeg kontakte?
Du er altid velkommen til at ringe eller skrive til Daugård Vandværk
Generelt:
Alle spørgsmål kan stilles til formand EHJ.
Mobil : 30 30 41 77;
E-Mail : ehj@hafnet.dk
Alle spørgsmål specifikt vedr. teknik: f.eks. utætheder, manglende vandforsyning, vandkvalitet:
Kan med fordel rettes til: næstformand Gunnar Olsen
Mobil : 25 31 09 90
E-mail : gunnar@vinthers.com
Alle spørgsmål specifikt vedr. aconto opkrævninger og årsafregning:
Kan med fordel rettes til: kasserer Holger Christensen
Fastnet: 75 89 56 79
Mobil : 40 45 62 49
E-mail : hoc@hafnet.dk
Fejlvisning
Andelshaver kan anmode Daugård Vandværk om afprøvning af vandmåler.
- Hvis måleren skal udskiftes, afholder Daugård Vandværk omkostningen
- Hvis måleren er ok og ikke udskiftes, betaler andelshaver.